Online Diary Bicara Hati..: CUTI SEMESTER..^^

Thursday 25 April 2013

CUTI SEMESTER..^^

بسم الله الرحمن الرحيم . . 
heloo...lama nya x update blog..tetibe je rindu nak bercerita.. tp bila ada depan lappy..otak ni tetibe kosong xthu nak cerita apa..hehe.. YES! cuti sem! detik yg sgt dinanti2 kan oleh setiap pelajar ,  cuti sem kali ni hampir  sebulan lebih, tp mmg tiap sem..cuti sem mmg sebulan lebih kot..hehe.. alhamdulillah, lepas dah penat ber assignment, bertutorial,berkuiz..  ber exam,tibalah masa untuk bercuti pulak kan  yeayy da abes exam...freedom freedom freedom,7 papers already done so lepas ni tawakal je la ye dgn result yg akn kuar next month...huwaaaa cuak+risau+takut ni tggu result kuar...mana x risau, start sem ni soklan final aku ngok agak susah jugak la.. lecturer mmg ade bg tips,tpi tips pown ade yg menyimpang jaoh...spot soklan yg ni,yg laen plak kuar kan...mmg agak tension ye menjawab exam tapi alhamdulillah da buat yg terbaek kan...so skrg ni da start cuti sem,ape lg nk release tension laa...
After exam, punyala byk fikir psl nk buat benda tu, benda ini but i know semua plan akn jdi hangat2 tahi ayam. Xpernah nk mnjadi sbb malas & duit pon pokai.eiiiiiiiiiiii..
SO LAST2 STAY KAT RUMAH DIAM2. Plan nk blajar masak tpi tpi tpi xtahu la tu menjadi ke x.hahaha..okey just forget about the plan activities..tp aktiviti yg aku pasti akn ku buat adalah.baca novel yg berlambak aku bli guna baucer buku 1 malaysia 2..2 pon ada 100 lagi xthu nk buat apa..so dlm pemikiran aku..bg adik aku 50 dan selebihnya..bli laa novel lagi..^^aktiviti lain aku akn buat..beriadah laa..main batminton..mmg hobi aku 2 xboleh ditinggalkan lau aku ada kat rumah..dan aku akn manfaatkan cuti sem kali ni dengan sebaik mungkin..^^

.sem 3 ku sudah berlalu,sem dpn nek sem 4..lpas 2 praktikal.terasa cpt je mase berlalu,.mcm x percaya jew..rasa aku baru jew menjalani orentasi untuk sem 1..to all fredzz kolej universiti islam melaka, happy holiday...see u next sem ya..take care guys...semperna cuti ni. aku nk wish kat korg..selamat bercuti semua kawan2..jangan nakal2..bagaimana korang pulang dengan selamat..pastikan korang naik sem nanti pon mcm 2 juga...dengan izin ALLAH SWT..Kepada housemate aku..senior sem 6..semoga akk berdua berjaya diluar sana..kawin nanti jangan lupa jemput kami ye kaka..kami housemate kaka mendoakan kejayaan kaka di alam pekerjaan..

note : manfaatkan cuti anda dengan sebaik mungkin..buat laa perkara yg berfaedah dihari cuti anda..^^


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen