Online Diary Bicara Hati..: FINAL EXAM KUIM!!!..

Friday 29 March 2013

FINAL EXAM KUIM!!!..

بسم الله الرحمن الرحيم . . .
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih
Selawat & salam atas baginda Rasulullah SAW, ahli keluarga, para sahabat dan seluruh umat Islam
Syukur ALHAMDULILLAH atas segala nikmat-Nya, Redha ALHAMDULILLAH atas segala ketentuan-Nya..


Alhamdulillah. Tamat sudah segala kelas untuk semester tiga ni. Now, focus untuk FINAL EXAM. Aku takut sangat nak final ni. Berilah aku kekuatan Ya Allah. Besar harapan parents aku tengok aku berjaya. Mereka mengharapkan aku berjaya.  Aku malas? Erm. Mungkin.Tak semestinya orang yang sentiasa senyum dan ketawa akan sentiasa gembira. Kadang-kadang aku fikir boleh ke aku berjaya? Makin lama makin berat subjek yang aku ambil. Lagi-lagi subjek mengira. Memang tak suka la dengan subjek mengira ni. Tapi aku nak buat camana kan. Redha aje la.

ni jadual final exam aku tok semester 3..
isnin..8/4...fiqh ibadah
selasa..9/4..asas pengurusan kewangan
rabu..10/4..koku..jpam..
jumaat..12/4..prinsip ekonomi..
selasa..16/4..analisa penyata kewangan..
rabu..17/4..english specific purpose 1
rabu..24/4..undang-undang perniagaan...

Now, I'm home sweet home :) memang best gila dapat balik rumah sebab study week. Tapi duduk kat rumah ni besar betul dugaannya kan? bila nampak katil je, rasa macam nak guling2 je, lagi2 dengan cuaca yang hujan dan sejuk ni. perghhh!! memang terbaikk la kalau tidurr je. sebab tu satu buku pun aku tak study lagi. Harap je bawak buku, nasib tak banyak. hahaha..so mmg laa tiap sem studY week aku kalau kat uma..xkn buka bukunya laa kan..haha..
tp xleh..jadual kali ni.jarak dekat2 jew..:-(
haishhhhh...its geting near n near..arini da jumaat..so da start cuti study week..time2 cm ni..selalunya aku gah ngok movie gn roomate aku kat bilik..xpon aku gah baca novel yg aku bli bnyk2..(nop2..bkn aku bli..tp org belanja aku guna baucer)..hehe...BUT skrg ni...im alone..coz..kt uma..family x balik kjew lagi..td pikir nak study fiqh ibadah..baru buka buku..
mata da ngantok..hehe..aku pon stop jap..mengintai2 blog ni..haha..
sem ni nya final buat aku stress laa..gn subjek ekonomi..n analisa penyata kewangan..arr..pening bila pikir kan..dala mnggu petama paper 2..hope subjek lain blh naikkan pointer aku sem ni...insyaALLAH..semoga semuanya berjalan gn lancar..
kan best lau couse aku ni couse melukis..bukan mengira..arr sem ni ad 3 subjek kira2..apa ke sengal aku ni...da sah2 mmg aku amek subjek kewangan..mmg laa bnyk mengira dri membaca..okey..stop topik ni..hehe...


hah..lastly aku nak say good luck pada semua sahabat kat KUIM..Bittaufiq wannajah fil imtihan all beloved frenz...all the best for final exam..wat yg terbaik okey kawan2..aku nak mntk maaf lau aku bnyk slh gn korang..manusia seringkali melakukan kesalahan kan..dan manusia berhak diberi peluang kedua..kpada parent..mak n ayah..doakan kejayaan kaka ye..semoga ALLAH permudahkan kami semua menjawab soalan final nanti..YA ALLAH..jangan Engkau pikulkan pada kami apa yg x mampu kami memikulnya..aamiin..
hey korang..study2 juga tau..solat jgn lupa..kalau kita asyik study smpai x igat dunia..xguna juga..ALLAH yg menentukan segala-galanya..bila kita igat ALLAH..
ALLAH akn igat pada kita..


daaa...:-)




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen