Online Diary Bicara Hati..: SUKAN SUKWI.. KUIM ..

Sunday 26 January 2014

SUKAN SUKWI.. KUIM ..

hye.. 
kalini xd mood nak bercerita,, biarlah gambar menjadi kenangan tntg sukan sukwi kalini.. dan dengan kata lain sukan untuk siswi..btw ni sukan sukwi yg last untuk kami.. biarlah ia menjadi pengalaman yg indah untuk kami student kuim.. kami dari blok saidina hassan. baju blok kami warna merah.. mula2 kami kutuk.. xcantik laa design baju dia..kain gunilaa..mcm2..sukwi dulu pun baju warna merah.. asyik2 merah.. satu hari laa kita org xberhenti mengutuk..grr punya pasal.. semua terkeluar..,, haha..bila ingat balik..mmg jahat giler kami time 2.. nk wat cm mana..kami mmg jahat pon... tapi bnda da lepas.. biarlahh lepas.. yg membuatkan kami happy adalah.. saidina Hassan menjadi johan keseluruhan buat sukwi kali ni..yeahhh... :)

ohh.. letih giler arini.. awal kot bagun.. kol 7 da bersiap untuk ke stadium kuim..pehh xpena laa turun ke stadium awal pagi mcm 2..huh.. xthu nk kata apa laa.. sejuk xterkata...tapi sukan ni xberapa best laa..sukan sekolah lagi best.. boleh masok bnyk acara..sukan kat sni.. sorg satu acara je.. xbestkan?? ..tapi yg buat best adalah ..no lelaki okeyy..gurlz only..so blh menjerit sekuat hati.. acara yang aku masok adalah larian 4 kali 100.. Alhamdulillah dapat naib johan.. walaupun kami terkilan sbb xdpat pigat mas..tapi kami bersyukur sbb dapat masok final..hehe.

nie adalah gmbar sukan sukwi 2013.. merah juga,, agknya.. hassan ni mmg merah je kot.. tension juga laa mula2.. cuba laa bg warna purple ke..pink ke.. cnfm bersemangat kot..haha..

hah.. ni laa wakil 4 kali 100..dari blok saidina hassan.. aku pelari petama dan kawan aku ni pelari terakhir.. pelari kedua dan ketiga.. sombong xnak bergambar.. 

arr..tetibe aku teringat lakk time sekolah.. secara peribadinya.. aku mmg mnat bersukan..dulu segala mcm sukan yang aku nak masok..tapi paling aku mnat olaraga lahh..futsal adalah salah satu feveret aku ..lau nak dibandingkan dengan bolaa jaring.aku lebih mnat futsal laa.. sbb xpayh nak gedik2 sgt mcm bola jaring.,kaki nak kena jaga laa..salah gerak skit.. prittt..mula laa wisel berbunyi..haishh..mmg menyusahkan..pastu ad pulak kawasan2 larangan yang x blh masok..mmg skit aty laa aku ngok.. hhaha.. so bola jaring aku tolak ketepi..disbbkan futsal xd kat sekolah.. aku just masok wakil belia kampung .. kat sekolah aku masok olaraga jew.. penah juga aku msok bola tampar.. mnat juga laa. tapi aku lebih pilih olaraga sebagai sukan yang paling aku mnat..

tapi yang paling aku xdpt lupa.. Merentas desa.. dari fom 1 smpai fom 4.. naib johan aku yang punya.. fom 5.. je aku dpt tempat ke 10.. haha.. aku mmg xdpt kalahkan classmate aku yg sememangnya kuat lari uhh.. grr.. ni adalah kenangan yang sgt berharga buat aku.. walaupun skrg aku agak mls nk bersukan.. org kata aku ni pemals.. aku xkesah,,,yang penting aku ni pena aktif sukan dulu tauu... 
cuma bila masok kolej ni.. aku malas nak masok apa2..sifat malu dtg tanpa didunga.. so biarlah ia jadi kenangan yang sgt2 berharga bagi syuhadah.. :)

hah.. nilaa antara madel yg ada kat uma.. ni sekolah menengah nya.sekolah rendah.. daa jadi kenangan..xdapat dikesan.. 

*kenangan yang indah mmg susah dilupakan.. :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen