Online Diary Bicara Hati..: menggangu orang adalah hobi aku ketika bosan!!!

Tuesday 5 March 2013

menggangu orang adalah hobi aku ketika bosan!!!

korang!!!!!!!aku bosan lhaa..semua orang aku nak gngu..giler kan aku ni..aku tahu korang msti sama cm aku kan.gah bosan xthu nak bt apa..kan..kan..kan...korang jgn bosan2 sgt lha...skunk baru pas magrib..korang dha solat lom ni..bg yg lom solat..pgi solat ye..marilha tunaikan solat.,,nanti ALLAH sygkan kita..:)..bg korang yg dha solat 2..pgi study lagi bgus okey..jgn tru cm sy..yg pemalas ni..AMARAN..aku xleh study..sbb ak lau study kne ad mood dlu..pelik kan..haishh..ap aku kesah...jnji aku study juga nanti..aku xleh lah sehari lau xgngu org..lau aku xgngu org..aku dok sorg2..aku akn terigat semua maslh aku..mcm berat bebeno masalahnya nak dipikirkn..hahah..biasa laa..manusia xpena lekang dari masalah kan..kalau aku baca buku skrg ni..xgngu org..insyaALLAH katam kot..dalah ari khamis ni ad midterm..bnyak main2 lhaa ko ni syuhadah..blew lha ko nak serius dlm pelajaran ni..hehe..kalau tahu kat mak ayah kau..mampos kau....aiyahh...apa mau jadi kat aku ni..xpe2..main2 pon..aku tetap xkan lupa pelajaran aku..kadang2 jew nakal sikit..biasa laa kan..bohonglaa korang xpena mcm aku..haha..:-)

sakit aty aku lhaa blew aku gngu org..dieorg xlayan aku..haha..bengong aku ni laa..cnfm laa dieorg bz..kan nak final exam ni..aku jew..nak final..tp masih main2..haha..awk2 semua yang pena sy gngu..maaf ea..nur syuhada mmg cm ni..giler sikit n pelik org nya..maaf tau..abaikan jew aku lain kali..hehe...

nak tahu x selain hobi menggangu orang..hobi aku bile bosan adalah melukis..korang nak tahu x..sebelum aku masok belajar..aku mmg ada citew2 nak amek jurusan melukis..mmg aku suka sgt2 melukis lhaa..tahu x..masa sekolah dlu aku dpt A tau dalm seni lukis..last2..benda yg aku xminat aku amek..nak thu x apa..diploma kewangan..aduhh..math kat sek dlu pon tonggang terbalik..ni kan kat kolej ni..ada akaun bagai..tp xpe..xslh kan mempelajari sesuatu yang baru..bak kata org pon usaha tanggah kejayaan..aku cuba selagi termampu aku..hehe.. 

 pic kat bawa ni xd kaitan ekk,ni masa dalam kelas ekonomi..lecturer tengah mengajar..aku melukis kat belakang..xselalu okey..time ni jew..aku ngantok sgt..aku pon xthu npew..so aku melukis lhaa..apa yang terlintas kat kepala otak aku..aku melukis laa..hehe..




that all..it 2 jew nak citew korang..ape benda aku wat mlm ni..ntah apa yang aku mengarut pon aku xtahu laa..haha..tolong laa jangan jadi cm aku ni yew..daa2..lama juga aku menaip..smpai daa nak masuk isyak ni..jom2..siap2 tok menunaikan solat ye..pas 2 aku nak membute la pe lagi..haha..korang jgn tdow lakk..amboi2..xkan nak tdow..kan awal lagi ni..pgi sana study dlu ye..lpas study korang nak tdow ke apa ke..bt lhaa..okey lhaa..that all for today..nanti jumpa lagi ekk..tata..titi..tutu..:-)

AL-FATIHAH kepada mereka yang terkorban pada tragedi di lahad datu..x nak citew bnyk..korng nak thu..ngok berita ye..harap2 yang terkorban itu perjuangan mereka tidak sia2..bagi aku bnyk perkara yg aku xpahm lagi n bnyk yg x masuk akal dalam kronologi di lahad datu..wallahhu'alam...

"when the rich wage war, it's the poor who die" - jean-paul sartre..

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen