Online Diary Bicara Hati..: sahabat selamanya

Monday 4 February 2013

sahabat selamanya

heloo2..
hah nmpk x 2..sahabat selamanya..yang ni pena saya ceritakan
 kat entry yang sebelumnya..dlu sya rahsiakan nme nye..
skunk sya dha yakin sgt2..die lhaa sahabat selamanya..
die sahabat terbaik saya..hope persahabatn ni akn kekal dunia akhirat.
die sorg yang sgt2 baik.walau ap pon terjadi, sy ad masalah ke,happy ke,
sedih ke,,nama yg penama sy akn cri nur farhana ismail..nak ngok x pic die.
ngok kat bawa ni..die budak comel..:-)
bayang kan laa ni die.mne leh tunjuk pic dlu..nme jew dlu.
pic kemudian ye.btw..sy mmg syg diesy mntk maaf kat ana
 sbb bnyk tpu ana..bnyk mara2 ana,,
bnyk sakitkan aty ana..sya tahu sya xlayak tok menjadi sahabat terbaik awk..
tp sy cuba jdi sahabat yang boleh happykan ana ble ana sedih. 
mmg saya x sebaik ana..sya sgt bersyukur sbb dpt kawan sebaik ana,,
terima kasih ana..maaf kan semua kesalahan syuhada..


 Bersahabat kerana Allah SWT bukan kerana harta, kepintaran, keturunan,
 nafsu syahwat, pengaruh, kuasa dan sebagainya.
 Kita bersahabat untuk mendapatkan pahala daripada Allah SWT
 bukannya mengharapkan kebaikan kita dibalas oleh sahabat kita.
berapa bnyk kesalahan yang sy lakukan kat ana..sy harap ana da dpt 
maafkan nya..

Saya menyayangi ana. semoga saya dapat 
memperbaiki segala kekurangan saya...memperbetulkan segala kesalahan saya. 
menjadi yang terbaik untuk ana dan sahabat sya.Berdoa dan terus berdoa.
agar saya dan sahabat2 saya sentiase berada di dalam kasih sayangNya...
rahmat dan lindunganNya.aaminn.terima kasih wahai sahabat...
semoga kita bersama-sama dikumpulkan di dalam JannahNya yang sangat indah..

note:you can't stay mad at someone who makes you smile..so love your friends...
do not be angry..smile always..:-)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen