Online Diary Bicara Hati..: TODAY IS MY BIRTHDAY !!!

Friday 9 August 2013

TODAY IS MY BIRTHDAY !!!

happy birthday to you..
happy birthday to me..
happy birthday to us..
happy happy birthday...
ecehhh ceh..tetibe je nyayikan...ehem hello semua...(ehh ada ke yg nk baca ni?? *anggap je lha ada ye, sedapkan hati sendiri..hahha*bajet ada , padahal xd,,kbai..)

knpa nyayi lagu happy birthday??
yeaahhh..it's my biethday today! subhanallah..syukur alhamdulillah..masih diberi nikmat menikmati hari lahir sekali lagi..hari lahir kali ni bermaksud umur saya semakin pendek.. Ya Allah.. semoga umur saya sentiasa akn diberkati , dimurahkan rezeki, dapat jadi hamba yg solehah, anak yg taat, bakal isteri dan ibu yg cemerlang suatu hari nanti..insyaAllah..(doakan ehh korg,)..dan mudah-mudahan semoga kita umat islam berjaya didunia juga di akhirat..semoga berjaya mencapai impian dan cita-cita hendaknya..

9 ogos 2013 tahun ni mmg superb lha..sgt best..sbb birthday saya jatuh pada 2 syawal..yeahh raya uhh....lau kat kolej..ad lha main telur bagai..x suka..uhh yg happy sgt bila birthday jatuh hari cuti..nmpaknya sudah genaplha umur saya 20 tahun..again 20 tahun..gulp ! rasa mcm x percaya pulak..saya ni dha umur 20 tahun. rasa smlm baru je umur 12 tahun..pagi2 mandi air panas pgi sekolah, lpasuhh sarapan lempeng n air milo. tunggu bas nk pgi sekolah.. kasut sekolh pon masih yg lekat2 tu..fuhhh nostalgia betul..tuptup harini da 20 tahun, da besar pnjg..tinggal setahun nak habiskan diploma..Ya Allah.semoga saya berjaya dgn cemerlang.amin

memandangkan hari ni baru 2 syawal, rasanya belum terlambat lagi saya nk ucapkan selamat menyambut hari raya maaf zahir batin pada semua..umur saya dha semakin meningkat, kira dha blh jadi nenek2 gitu, haha..nenek lha sangat..!! ye lha, sbb umur dha makin banyak, dha makin banyak ingat mati dan hidup ni bukan untuk saya habiskan masa untuk berENJOI je.. 

celebrate birthday
thanks korg sbb celebrate birthday aku..dgn kejutan korg uhh..yeahh mmg menjadi..korg kata nk dtg raya..haha..mcm2 korg..thanks tok semua nya..nadia n nawar..terima kasih kek uhh..patot laa korg dtg lmbat..nk g amek kek upenya.. lin dan ika thanks sbb memeriakn semua nya harini....terima kasih sekali lagi..semoga ukhwah yg terbina ni akn berkekalan..amin..

sebenarnya celebrate birthday tu bknlah sekadar potong2 kek, tiup2 lilin, makn2 besar, nyanyi2 lagu..celebrate ni bnyak cara, blh dengan solat sunat, puasa, zikir, mengaji, beri sedekah, belanja kawan2 makn dan bnyk lagi..dan kalau nak sambut dgn kek dn makn2 tu blh..x slh pon..cuma tok mengembirakan hati sendiri..contohnya mcm saya ni..segaja nk gembirakan hati dgn menyanyi sendiri lagu birthday di dlm blog ni..sesambil buat entri ni..haha..kita patot bersyukur kerana Allah masih beri nikmat kehidupan hingga ke hari ini..
ehemm...memandangkan hari ni hari raya..jadinya entri kali ni pendek je.sbb line lembab mcm siput..lau entri pnjg pon buat apa..saya bnyk merepek..*sebenarnya stress sbb x dpt upload gmbar..*

saya nak megucapkan terima kasih pada kawan2 yg wish berthday saya..dan mendoakn kesejahteraan hidup saya..semoga doa2 kalian dimakbulkan oleh Allah..amin..okey korg,..selamat hari raya..selamat hari bahagia dan selamatlah apa2 jua yg baik ye..thanks yg baca entri ni..slh silap yg ada ..minta maaf ye..wsalam..

nota kaki : mudah-mudahan setiap apa yg kita lakukan setiap saat, setiap minit, setiap jam, setiap hari akn diredhai dan dirahmati oleh Allah SWT..


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen